Een heel zachte crème die zich heel gemakkelijk laat uitsmeren zonder vettig te zijn. Mijn huid krijgt dan een speciale gloed zodat ik er voor een gewone dag
Heel aangename creme, als ik 1 puntje kritiek mag geven, wel oppassen met witte t shirt aan de hals, durft wat kleur af te geven, dus de hals niet te overdreven insmeren.
Zeer zachte handcrème! Je voelt het direct op je handen, voelt aangenaam
Voor mij zeer succesvol
Suikerwaarden van 125naar 110 mg per dl.gewicht blijft onder controle.ben 5 kg afgevallen en het blijft zo
Maar op verzadiging heeft het bij geen effect
.heb constant honger maar vroeger ook
⁰
Ik ben een grote fan van het merk en gebruik er een aantal gezichtsproducten van, waaronder de Faithful Face Guard. Omdat ik een vette huid heb, was ik blij dat de Flawless Day Fluid nog in het gamma zat, want die is nog maar op weinig plaatsen te vinden. Ik ben natuurlijk erg tevreden dat ik de laatste stock aan een hele mooie korting kon kopen, maar het product zelf lijkt me jammer genoeg niet meer bruikbaar. Ondanks wat schudden, krijg ik de crème nog amper uit te pompje. Ik moet het flesje openen om het product eruit te krijgen. Bovendien ruikt de crème ook helemaal niet fris (eerder muf), wat ik nochtans wel gewoon ben van Rainpharma, en is de consistentie volgens mij ook niet wat die hoort te zijn (een deel vet en vloeibaar, een deel overdreven vast).
De crème lijkt me duidelijk over de houdbaarheidsdatum heen en dus jammer genoeg niet meer bruikbaar, laat staan heilzaam.
Snelle levering en ik kreeg er nog een leuke kadootje bij omdat het mijn eerste bestelling was. Top! Een aanrader. Het product zelf is gekend en dat het uitstekend bij een droge, ruwe huid, zelfs hevige eczema kan je hiermee aanpakken!
Ik had deze Stay Golden veel vroeger al leren kennen toen er eens een tube bij een tijdschrift werd aangeboden. Ik probeerde het product zo eens als test, maar omdat ik eigenlijk nooit make-up gebruik, wou ik het vooral sparen voor als ik eens naar een feest moest. Maar daarbij was ik dit product zo uit het oog verloren en vergeten dat het in mijn kast stond.
Tot ik enkele maanden geleden vond dat ik eigenlijk wel een beetje kleur wou op mijn wintergezicht. Maar, ik heb een grondige hekel aan alle soorten van fond de teint. Ik probeerde al menige soorten en merken, zowel crèmes als poeders, maar nooit was ik tevreden of voelde ik mij op mijn gemak ermee. Gelijk welke fond de teint voelt onbehaaglijk, accentueert rimpels of fijne lijntjes en je oogt zo onnatuurlijk. Het valt op en je moet hoe dan ook vermijden om aan je gezicht te raken uit schrik voor vlekken. Ook als je begint te transpireren is fond de teint een hel.
Daarom nam ik toch nog eens, na veel jaren, mijn ‘vergeten’ oude tube Stay Golden boven. Het product was misschien wel niet meer van de beste kwaliteit, maar ik wou het eens opnieuw uitproberen.
En ja, ik moest toegeven dat het niet alleen heel eenvoudig kan aangebracht worden, maar het laat ook meteen een mooie gloed na op mijn gezicht. En het geeft na droging ook niet af en je kan er zelfs mee slapen! Het is wel van belang om heel weinig van de crème op te brengen en uit te smeren, omdat je er anders een beetje te geel kan uitzien ipv een gekleurd tintje. Ik was meteen opnieuw verkocht, zocht online op of ik deze Stay Golden nog steeds kon bestellen en van zodra gevonden, bestelde ik meteen twee tubes! Hoera!
Ik gebruik het niet dagelijks maar nu wel zo nu en dan, als verwennerij voor mezelf en om er beter uit te zien met een egaler gezicht, zonder roodheid en heel natuurlijk, dus een mooi kleurtje zonder rimpels of oneffenheden en zonder dat iemand merkt dat je iets op je gezicht hebt aangebracht!
Voor mij géén fond de teint meer en enkel Stay Golden komt nog op mijn gezicht voor een kleurtje!
